Bebeğim 1 yaşında en son 77 cm di. Oto koltuğu aldık ama durmuyor içinde hiç sevmedi. Dışarıyı görememesine bağladık durumu. Çünkü bir süre sonra sıkılıyor. Koltuktan sadece gökyüzünü görüyor. Kullananlara sorum gerçekten yüksek mi ya bebek dışarıyı tamamen görüyor mu geçen arabaları falan ?