6.5 aylık bebeğimi asla uyutamıyorum. Uykuya dalamıyor. Hep böyleydi zor bi bebekti ama son zamanlarda hepten çıldırdı. Ne denediysem faydalı olmuyor. Diş döneminde oldugu jel vs kullanıyorum zaten bütün bakımlarını yapıyorum masajını da yapıyorum fakat bi türlü uyutamıyorum. By by night damlasını almayı düşünüyorum artık, kullanan var mı ? Kendini de perişan etti beni de…. 😞