Asla zorlamayın yediği kadar yesin benim oğlum da 1 yaşından beri iştahsızdı üstelik gelişim geriliği vardı 14. Ayında diyetisyene başladı kilo alsın diye ben de çok yesin diye aşırı üsteledim ters tepti hiç yememeye başladı. Şimdi teklif ediyorum yemeği yerse yiyor yemezse hiç denemiyorum bi yarım saat sonra tekrar vermeye çalışıyorum