9 aylık bebeğimde kısa dil bağı var. Çocuk doktoru emmede sıkıntı yoksa konusmayı bekliyoruz konusmada sıkıntı olmazda kesmiyoruz ama yinede kbb ye gösterin dedi. Ben kbb ye mi göstereyim çocuk cerrahisine mi? Daha önce dil bağı kestirenler hangi alana gittinizi