Aysenur348f Merhaba değerli anneler bu durumu nasıl aşabilirim. Çok iştahsız. Bazen güzel yediği oluuor o yemeği tekrar yapıyorum yemiyor. Emmeye devam hala ama ben iştahını açıp yemek yesin de istiyorum 😔