arasin_annesii Ee011 bu ay değil ama geçen yıl ilk sınavda kaldım canım ikincide geçtim ama çok ufak bi hatadan kaldım 5 metre geri gelme var ya orda hafif sağlı gelmişim dümdüz gelmemişim diye bıraktılar ve ikincide geçtim
Ee011 arasin_annesii yaa o kadar basit bişeyden mi bıraktılar aslında çok tolerans tanıyorlar yani geçirmek için uğraşıyorlar stop hakkın bitene kadar 😂
arasin_annesii Ee011 aynen canım başta tolerans tanımadılar ikincide geçtim sende inşallah geçersin 😊
arasin_annesii Pnarferah yok ben ders görürken de hep 5 metre geri diye çalışmıştık ben öyle biliyorum