Annemkuzum12 ben kızım ateşlendiğinde göğüsüne ve eklem yerlerine doğal çörekotu yağı sürüyorum bunun gerçekten çok faydasını gördüm. Bu zamana kadar hiç ilaç kullanma gereği duymadım. Elleri ayakları soğuksa ateş yükseldiği anlamına geliyor ozaman napıyorum soğuk yerleri sıcak, sıcak yerleri soğuk tutuyorum. Üstünü ince giydirdim ayaklarını sıcak tuttum. Ayaklarıda sıcaksa limonla ıslattığım çoraplarını giydiriyorum. Emzirdiğim için kendi beslenmeme ayriyetten zencefil çayı ekledim bol su tükettim kızıma da hem su hemde bolca emzirdim. Günlük bir çay kaşığının ucuyla pekmez yedirdim. Başına ılık ıslak havlu koydum. Kızımıda kendimide fazla yormadım aşırı oyun oynamadık mesela bahçeye çıktık temiz hava aldık ve bol bol sarıldık birbirimize 😊 Kızım ve ben 3-4 gün hastaydık eşimde aynı ama negatife geçmemiz 14 gün buldu.