catlakbianne Bebeğim 12 buçuk aylık artık tuvalete yavaş yavaş alıştırmak istiyorum. Tuvalet iletişimiyle alakalı bilgisi olanlar bana aktarabilir mi?
tugbahy6 catlakbianne tuvaleti gelmeden önce sinyallerden anlıyor musunuz gece olmaz da gündüz çişten önce WC oturtursunuz