Hanımlar daha önce de böyle paylaşım da bulunmuştum. Bebeğim 9.5 aylık 1 ay önce kilosu 6.600kg boyu ise 66cm idi. Malum doktor çok düşük buldu. İdrar tahlili, kan tahlili, ultrason istedi. Çok şükür bişeyi çıkmadı b12si düşük çıktı sadece. Buda iştahsızlık yapıyormuş doktorumuz ferrum,zinco, polivit şurup verdi. Az kaldı şuruplarda böyle bizim gibi olan bunları kullanan var mı. Etkisini gördünüz mü. Bir de ne kadar süre kullandınız.