Mehtapakgl Aslii-1 kuzum sağlık ocaklarida yapar. İlla hastane olması şart değil. Iğne değil zaten. Damla. Biz en son 250 almıştık tek dozu. Ama şuan fiyatı nedir bilmiyorum. İnternetten doktorunuz hangi marka söylediyse bakabilirsin.
Aybuke Aslii-1 hastaneyle alakası yok aşıyı eczaneden alıyoruz 15 gün önce 360 li bir rakam ödemiştim
Mehtapakgl Aslii-1 kuzum evet özel bir aşı olduğu için biraz pahalı. İstersen bir ara sor, fiyat fazla gelirse ecz. Sorar birazda uygunsa kendim alırsın sağlık ocağında bebeğini takip eden ebeye yaptırabilir doktoruna bilgi verebilirsin