Kızım 9 aylık kurabiye yapmıştım içinde yumurta beyazı verdi 1 tane bile yemedi bi kaç lokma yedi . Bu gün hafif kanlı kaka ve popusu kızarmış kabarmış kanıyordu hemen pişik kremi sürdüm . Alerji oldu galiba acile gitmemiz gerek mi başına gelen var mi ?