Drum erken döllenme olduğunu söylediği için forumlarda bakınırken şöyle bi bilgi buldum
Farzedelim ki son adet tarihiniz 10 Şubat.
Doktor size veya Ayşe’ye fatmaya dedi ki gebeliğin 17 Şubat tarihli görünüyor son adet tarihinin 10 Şubat olduğuna emin misin ?
Bu seferde 17 Şubata 2 hafta ekleyeceğiz …
Gebe kaldığımız gün hesabı için .
Evet doktor oraya son adet tarihinizi yazacak ya da örnekte verdiğim 17 Şubat diye yazacak mesela ama siz üstüne iki hafta koyacaksınız gebe kaldiginiz tarihi saptamak için.
Mantıklı mı doğruyu yansıtıyor mu sizce sizin hamileliğiniz de buna uyuyor mu hem merak edenler olursa bakınsın 😊😁