Bebeğim 9 aylık boyu 72 cm. Doktorlar geniş bir aralığa normal dediği için buraya da sormak istedm. Birde 36. Hafta da 45 cm doğdu o yüzden de her boy ölçülmesine takılıyor aklıma acaba normal mi kısa mı diye. Sizin bebişlerin boyu nasıl 72 cm bu ay için normal mi kısa mı