annesimelegin_ Gazlı bir bebekse hep sallanmak isteyecektir. Benim oğlum 2 aylık, kaynanam “gazlı bebekler sallanmayı sever ver bi sallayayım” dedi. Böyle böyle bir iki derken bunu annem de devam ettirince çocuk alıştı. Büyükler, torunları ayağında sallamayı pek bi seviyor ama bilmeden bize kötülük yapmış oluyorlar aslında. Şu an ayağımda mesela, beşiği de sallınıyor ama gel gör ki o ayağımda sallamamı istiyor. Allah hepimizin yardımcısı olsun 🤲🏻