Diyalizteknikeri Oğlumu sütten kestim 4.gün bugün. 19 aylık oldu kim duydu ise aaaaaa kücük değil mi niye kestin aaaaa cok erken neden kestin gibi cümleler. Bu sözlere dayanamıyorum ve vicdan azabı çekiyorum. Oğlum emzik niyetine emerdi ve bu yüzden de yemesi yoktu. Bende kestim. İçimi rahatlatacak birseyler söyler msnz :((
eylulnisa_20 Diyalizteknikeri yeteri kadar emmiş. Benim kızım 6 ay emdi bı de öyle düşün 6-7 ay emzidigini
Milena11 Diyalizteknikeri benim oğlum hiç emmedi 😅 yeter 19 ay napıcan anasınıfına gidince mi bıraktırcakmışın allah allah
Deletedmom00881 Diyalizteknikeri benim kız kardeşimin çocuğu da öyleydi oda kesti emmekten başka bişey yemiyordu mecbur kaldı, üzme kendini normal canım
Kara3773 eylulnisa_20 benim kızımda 7 aylıkta azaltmaya başladı şuan 8 aylık ve 24 saatte 1 kere anca emiyor bende çok üzülüyorum daha çok ihtiyacı var çünkü sütte azaldı baya 😔
1234___ Canım sen zaten kendi ağzınla söylüyorsun onun iyiliği için kesmişsin. Bosverin milletin ne dediğine.
Aybukeomrrr Kaynanam gibi 5 yaşına kadar emzirseydin aaaa çok erken sütten kesmişsin caaanım. Kafayı yemiş millet
Laren Diyalizteknikeri daha emzirsende koca cocuk niye emziriyosun derler bosver benim kızım 3 buçuk ay emdi ben napayim
rosesbabys Diyalizteknikeri yahu millete sanane sizi ilgilendirmez demeyi öğrenin bence kötü niyetle demiyorum yanlış anlamayın ama annesi sizsiniz sizden başka kimde iyisini doğrusunu düşünemez sonuçta 💕
Zeyzey26 Diyalizteknikeri benim oğlum iki yaşında bu vicdan azabı bir bende mi olmuyor anlamadım anne kendini hazır hissetsin çocukta hazır hissetsin bırakılsın