Deletedmom212 Oğlum 31 ocak doğması gerekirken 16 ocakta doğdu. Sürekli bi ağlama uykudan ağlayarak kalkma uykuya direnme emerken ağlaması memeyi istememesi bi bakın lütfen 🤷🏽♀️
Syhn34 zahideege Merhaba, Harika haftalar programı için uygulama tek sefer içinmi ücret alıyor, yoksa her ay için ücret alıyormu? Ayrıca program atak haftalarını belirlemek haricinde çözümleri konusunda da yardımcı oluyormu? Cevaplarsanız çok sevinirim...
1850 zahideege 23 ocak doğumluyuz beklenen tarıh 3 subattı bızde bızdede var asırı derecede emmem ıstegı bır tek uykuluyken emıyor bagırıma vurup dırenıyo emmemeye bızede bakarmısınız
hsenerr Rica etswm banada bakarmısınız bende bitiğim çünkü 20 şubat doğumlu 22 şubat beklenen erkek bebek
Sehergkmen zahideege canım bana da bakar Mısın ? Doğması gereken 29 Mart doğduğu tarih 2 Nisan kız bebek
Merve15 zahideege merhabalar bana bakmıştınız da 1 gün sonra atak demiştiniz de acaba ne zamana biter o atak😅🙈 39+2 de 26 martta doğmuştu oğlum.