Busra2326 Arkadaşlar 3 aylık kızım, özellikle sağ göğüsüm emzirme sırasında 10/20 sn kadar çok ağrılı sızlıyor sonra da sütüm fışkırarak akıyor makas yapıyorum kızım boğulmasın diye. Neden böyle bilem var mıdır?
Babyalina Busra2326 bir göğüs her zaman daha fazla süt üretir bendede sol göğüs öyle. Tazecik süt üretimini kanıtlayan bir sızlama o :) makası fazla tutmayın üretimi yavaşlatır
Busra2326 asafmomyy valla öyle yapıyorum sıkıyorum bebiş bogulmasın diye evet süt geliyor ama sol göğüsüm öyle sızlamıyor🤕
asafmomyy Busra2326 bende de oluyo bir göğsümden aşırı süt geliyo gelirken dediğin gibi ağrı oluyor hissediyorum hemen sıkıyorum ama öteki öyle değil normaldir kuzum 🥰