En iyisi hakiki zeytin yağı canım. Ben ne yaptımsa olmadı, hiçbir kür geçirmedi. Zeytinyağı yumuşacık yapıyor tazeliyor yaraları geçiyor. Silmene de gerek yok, bebeğe zararı yok. Lansinoh göğüs ucu kremi de aynı şekilde silmene gerek olmadan emzirebiliyorsun. Benim ikiside yara idi 40′ı çıkana dek de geçmedi. Doktor mikrop kapmasın diye fucidin krem yazdı, onla topladı en son. Emzirdikten sonra sür bir dahaki emzirmeye dek kalsın, emzireceğin sırada sil mutlaka dedi. Ama doğal yöntemlerden en iyisi zeytinyağı. Bebeğin memeyi doğru aldığına da dikkat et, doğru almıyorsa o yaralar asla geçmez. Her seferinde tekrarlar