10kasim Kızlar hiç bu durumda olan var mı ? Kas yıkımı vs dedi doktor metabolizma ve nöroloji ye sevk etti başına gelen veya bilgisi olan var mı?
Hbbsnnplt 10kasim merhaba bizde aynı şeyleri yaşıyoruz kaç seferdir yüksek çıkıyor acaba bizdede düşmeyen bir ck ile ast var dönüş yaparsanız çok sevirnirm
10kasim esrefiMahlukatAnasi ateş vardı ondan bakıldı sonra düzenli bakılınca hep yüksek çıktığı görüldü
esrefiMahlukatAnasi 10kasim anladım. Benim oğlumun da 1 yaş kontrolünde alt ast yüksek çıktı. Haftaya tekrar tahlil vereceğiz, kullandığı d vitamini ve demir ilacını kestik. Allah hepsini korusun, dermansız dertler vermesin.
Hbbsnnplt 10kasim bizde de yüksek çıkıyor üç aydır nöroloji ye flan gittiniz mi bizi doktor nöroloji ye yönlendirdi
Hayatsarkis Bizde yaşamıştık Dr sağlık ocağı d vitamini yapabilir ocean kullanın demişti Birde ateşi çıkmadan calpol verdiysen çıkar demişti Emziriyorsanız Enginar yiyin o ast ve att yi düzeltiyor diye okumuştum 2 ay sonra vitamini ve calpolun etkisi gidince düzelmişti
Leyla54 10kasim merhaba nasılsınız şuan düzelmiştir inş değerler kızımın da alt ve ast yüksek çıkmıştı bende korkuyorum da