Off çok grip bir soru soracağım sizlere bebegim 10 günlük ve onu sürekli uyandırmak çok zor ıkı saaate bır uyandırmaya çalışıyorum kendısı nadır kalkıp acıkıyor sizce nasıl uyandırmalıyım yüzüne dokunuyorum saçına kulagına ellerıne ayaklarına ama hıc tepki vermıyor versene hemen geri kapatıyor gözlerini