Azelia_ Cok haklisiniz. Bende öyle kendimi yemistim. Ama sonra doktorumuz 1 yas gerilemesi dedi sadece ek gida reddi ve uyku anlaminda. Ac olsa yer hic uzerinde durma dedi. Hic israr etmedim bazen sadece bir muz yedigi oluyordu. Sonra yavas yavas acildi, yemeye basladi. Ama simdide mesela 2 yas sendromundan yemiyor. Biri bitip biri basliyor gibi. 🙈