Kerem 26 aylık kızımda öyle kelimesi sayılı ağız burun kulak göz el ayak nerede desem gösterir. Komut alır kapıyı aç kapat kumandayı telefonu getir gibi. Kendisi yemeğini yer. İşaret parmağını da kullanıyor bir şey isteyeceği zaman. Baba, gel gel, piş piş, eee eeee, bu, hadi, kedi bunları söylüyor. Kedi köpek sesi çıkarır. Hayvanları biliyor. Ama cümlesi yok. Baba gel anne gel gibi ikili ve üçlü cümlesi yok. Bende ne yapıcam bilmiyorum. Doktorumuz 3 yaşa kadar konuşur diyor 🤷