GoncAy Merve1650 ben yarım kol altına çorap ayaksız da pijama giydiriyorm çok sıcak olunca alt giydirmiyorm canım hep yarm kol yoksa ısılık oluyor
Cnszeze Merve1650 zıbınla duruyor evde üstüne bir elbise geçiriyorum dışarı çıkarken. Gazı olmasın diye de ince çorap. Bebeğim 10 günlük.