Kızlar kızım 14 aylık cuma günü menenjit aşısı olduk tek doz iki gündür ishal sizce aşıdan mıdır?Sürekli midesi ağzina geliyor yemek yerken öğürüp bir defada kustu huysuzlukda var diş mi yada üşşüttü mü bilemedik yarın gidicez doktora ama canım çok sıkılıdı☹️