Kızım 7 aylık doğduğundan beri uykuları çok hassas, uyuduğunda evde resmen ölüm sessizliği oluyor babasıyla yerimizden kıpırdayamıyoruz yada ben gündüzleri o uyusa bile hiç bir işimi yapamıyorum parke sesine bile uyanıyor çok hafif uykusu var bir ay öncesine kadar beyaz gürültü açardım artık onuda istemiyor uyurken rahatsız olmaya basladı süpürge sesi vs. Sese bu saatten sonra alışır mı? Hep böyle hassas mı olur uykuları? Çözüm önerisi olan varsa sevinirim sevgili anneler🙏