Mybaby33 Kızlar sütüm gittikçe azaldı iki göğsümden 20 Ml çıkıyor zorla , mama takviyesi yapıyorum oğluma ama merak ettiğim birşey var 4. Aydan sonra süt arttırabilirmiyiz ?
Firstbabe Mybaby33 ben hic sagmadim hangisinde ne kadar var bilmiyorum bebeğimi bol bol emziriyorum sadece
Mybaby33 Bahardda sezeryan doğum yaptım 3 gün sütüm gelmedi mama verdik sonra mamayı kesmeyi denedim huzursuz oldu doymadığını düşündüm ağladı sürekli bi kaç kez kesmeyi denedim ama yapamadım alıştı artık çocuk mamaya bir kerede ameliyat oldum 10 gün emziremezsin dedi doktor sonra gittikçe azaldı tabi sütüm :(
Mybaby33 Sweetmama evet duydum onu ve yaklaşık 1 buçuk aydır kullanıyorum sütümü arttırdı ama öyle aşırı değil yani mamadan kesecek kadar değil yinede az
Mybaby33 Barannm_ benimde ya vicdanım rahat etmiyor valla sütüm yetmiyor diye insanlar da ilk 3 Aydan sonra artmaz diyorlar ama bilmiyorum
Bahardda Mybaby33 iki saatte bir sağım ya da emzirme yap başlardaki gibi hiç çok olmuyo zaten de momstok çayı var ondan iç artırabildğin kadar artık