Kizlar merhaba. Sütüm az olduğu için dr sürekli sağım önerdi. 3 saatte 1 hastane tipi pompayla sagdim. Orta mod. Simdi gogus ucum büyüdü sisti ve bebek kavramaya zorlanoyor. Acaba pompa mi yaptı yoksa süt artiricilar sütümü artırdığı için meme ucu büyür mu? Asıl sebebi bilen var mı?