Kızlar sorum şu ben kızıma ocean marka d vitamini ve k vitamini kullanıyorum damla olarak ve doktora 1 buçuk yaş muayenesine götüreceğim prebiyotik ve omega 3 sanırım balık yağı damlası kullandırtmaya başlayacaktır büyük ihtimalle sizlerin kullandığı markalar nedir hangisinden memnunsunuz içeriği nasıl beni bi aydınlatırmısınız