efelettin kardes olayında aynıyız. Hemde birebir. Gerci siz biraz yol katetmissiniz.
Ama ben de cok yoruldum ve yıprandım..evet aralarınım yakin olmasını cok istedim ,olduda. Lakin bu kadar yıpranacagimi hic tahmin etmezdim. Onlar öyle davranınca neden neden neden diye sorgulamaktan benim psikolojim bozuldu. Onun değil ama benim iyi bir terapiye ihtiyacım var.:( Güzellikte söylüyorum olmuyor, kızıyorum olmuyor, karşında sinirden ağladım hic birsey değişmiyor kardeşine karşı. Saçını çekmeler, onu arkasindan itip yere dusurmeler, üzerine cikip ezmeye çalışmasi, tekme savurmasi hic bir şekilde bitmiyor. Araları 16.5 ay suan oğlum 31 aylık, kızım 14.5 aylık. Sizinkilerin arasında ne kadar var.