Bence yapman gereken en mantıklı şey ya 112′yi aramak ya da çocuğu kaptığın gibi acile götürmek. Bunu burdan sormak ve doktor olmayan biz annelerden yardım beklemek mantıksızca olur, çünkü çocuğunun o halini biz görmedik, senin anlattığın kadarını bilebiliriz. Nefesi kesilmiş olabilir, dili boğazına bile kaçabilir Allah korusun. Soğukkanlı davranmak lazım. Bilemiyorum ben olsam bi acile götürürdüm. İnşallah bir şey olmaz/olmamıştır demekle olmaz ki.