NhL Ben doğduğundan beri mustela kullanıyorum ki düzenli kullanmadım. Koruma amaçlı sürüyordum. Bazen hafif kızarırdı sürerdim ertesi güne geçerdi. Hiç pişik sorunu yaşamadım lakin çok şiddetli bir durum olsaydı sudocream alırdım zira etkisi çok iyi denildi bana. Ben hep mustela kullandım çok memnunum. Mustela saf bir ürün ama sudo saf değil bilginize. Yine de zorda kalırsanız alın derim. Ha bebeğime ıslak mendil sleepy kullandım hep. Cooookkkk memnunum. Şimdi arada yıkarım. Tembellikten yıkayamıyorum ama memnunum ondan da...