Üç aylık bebeğim de hırıltı var ama her nefes alışın da değil arada duyuyorum sürekli burnunu da açıyorum anlamadım ya her gün banyo yaptırıyorum acaba su veya serrum fizyolojik aşağıya kaçıyor olabilir mi yani temizleyemiyor olabilir mi boğazını Allah korusun korkuyorum hastaneye mi götürsem ki enfeksiyon falan olsa herhalde başka belirtiler de olur