Cuma günü begimin bir eşyasını sattim, cumartesi günü de sürat kargo ile kargoladim. Bugün alan kişi bana kargonun kaybolduğunua dair arandığını yazmış. Kargo takipten baktım transfer merkezinde gözüküyor kargo. Pazar pazar sizi kimse aramaz daha transfer merkezinde gözüküyor kargo yazdım. Cumartesi aradılar orda kaybolmuş diye arandım yazmış. Transfer merkezinde kaybolan kargo için ararlar mi ya bana çok saçma geldi, var mı böyle bı durum başına gelen.