Htc_dgn1987 Bebeğimde akşamdan beri ciddi bir hırıltı var,sabah da ateşi vardı.dus aldirdim ve 1 çay kaşığı calpol verdim uyudu.uyurken bir daha olctum ateşini 37.1 (koltuk altından) ne önerirsiniz.hemeb doktora gidelim mi ?
Rabisss Htc_dgn1987 ateşini kontrol edin devam ederse götürn doktora. Daha çok küçük ateş tehlikeli küçük bebeklerde.
Tospagam Htc_dgn1987 eğer dijital ateş ölçerle ölçüyorsanız koltuk altında doğruluk payı vermiyormuş uyanınca ılık bi duş aldır çok kalın giydirme bekle biraz hala ateşi düşmemiş olursa muhakkak gidin doktora çünkü hırıltı da varmış bronşite çevirmesin