Stellaa geçen hafta geçirdik bizde, bende pek belirti olmadı, burnum tıkandı ve hapşırık oldu, nezle gibi ayni, bütün işlerimi yaptım, doktor mutlaka onlarada bulaşmıştır dedi, oğlumda da sadece burun tıkanıklığı oldu, maskem 6 gün hep takılıydı, eşimde karantinadaydı oda hiç sakınmadı kendini, hiç belirti olmadı onda da biraz çocuklarla o ilgilendi, bizim aynen böyle geçti, ellerimi hep yıkadım, dezenfeklanladım. Çok geçmiş olsun size de