Çok geçmiş olsun iki ay önce bizde atlattık bebeğim 4 aylıktı o zaman çok yüksek ateş oldu bizde dönüşümlü calpol dolven verdim ateş çok İnatçıydı baya bizi zorladı duş ıslak bez limon sürdüm ayağına sabredin inşallah Allah’ın izniyle geçecek ben de çok korkmuştum endişelenmiştim 😕