Trkcnnnn Arkadaşlar iyi akşamlar ben sezeryan olalı 5 gün oldu daha popomun bir tarafında hafif altında baldır kısmımda azıcık hissizlik var sizce bu normal mi aynı durumu yaşayan var mı ?
neslicanben Trkcnnnn ayy 4 ay önce 2.doğumumu yaptım o popoda ki uyuşma hissizlik beni mahvetmişti. Oturunca canım yanıyordu resmen yatamıyordum o tarafa. 2-3 haftaya geçiyor ama
Trkcnnnn LeMabelle senin de mi öyleydi kuzum sağ popomun çok az bir kenarı azıcık hissiz çok korktum yanlış bişey mi yaptılar acaba diye
Trkcnnnn LeMabelle içim rahatladı valla kuzum ya bir de hergün duş alıyorum ben sende öyle mi yapıyorsun
Sumeyye068 Merhabalar sezeryan sonrası başlık görünce yazayım dedim. Doğum yapalı 46 gün oldu. İlk ilişkide aşırı ağrı oldu yani tam ilişki olmadı da diyebilirim . Bu normal mi yani ilk evlendiğimde bile olmadı bu tarz bişey 😞