Birbebekkkbircicek rica ederim, tabii o kadar doğal ki..
Düşer şekilde mi öne eğiliyor yoksa yavaşça kendisi mi öne eğiliyor?
Tam hatırlayamıyorum o zamanı aslında. Ama genelde öne eğilir beklerdi. 11 aylık hala yapıyor. Kendini tutamadığı için değilde genelde yapardı o zamanlar.