Mutsuzson benim kızımda parmak ucunda yürüyor sevindiği zaman aşırı heyecan yapıyor ama 18 aylık bebek yahu bu biz bile bu yaşımızda sevineceğimiz olaylar olduğu zaman içimiz kıpır kıpır oluyor içimize sığamıyoruz onlar nasıl heyecan yapmasın. Benim kızımda renkleri biliyor hayvanların seslerini çıkarıyor birsürü Kelimeyi telaffuz edebiliyor ben buna nasıl otizm diyim her yazılana inanmayın her bebek farklıdır