Merhaba benım oglum 3aylık oldu suan,aynı sorunları bende yasadım ve defalarca doktora götürdüm gaz dedi,ne ilaç verdiyse olmadı.bir tanıdıgım yıldız anason demleyıp bana yarım cay bardagı içirdi 10dk sonra bebegımı emzırdıgımde rahatlamıştı tavsiye ediyorum size.3aydan itibaren gunde iki cay kasıgı bebege verebılırsınız