Aselimmm3434 Merhaba bayanlar 4 buçuk aylıkken ek gıdaya başladık biz şuan 6 ay 10 günlük kızım çorbalarına kıyma koysam bir sorun olur mu acaba bilgisi olan paylasabilirmu
Lulemom Aselimmm3434 biz 5.5 aylıkken başladık. Doktor 6. Ayında çorbalarına koyabilirsin demişti. 6.5 aylık daha koymadım ama
Mmeelliikkeee Aselimmm3434 bizde 4 aylık tadıma başladık 5. Ay oldu yoğurt deniyoruz bugünler.. hayvansal gıdalar için 7. ayda başlamamızı önerdi dru
Aselimmm3434 Mmeelliikkeee yarın doktor kontrolü var en iyisi ona da bir sorayim tereddüt ediyorum bende napsam diye