Liva2210 aynı şeyi yaşıyorum, yataştan almıştım yatağı. Ara katta yatıyor. Ya çok küçük geliyor artık. Oğlum döne döne uyumayı sevdiği için sinir oluyor sağa sola çarpınca. Dönmesini de o çöküntü zorlaştırıyor. 8 aylık oldu, ben 2 aya artık kendi yatağını alıcam. Büyük yatak almayı düşünüyorum rahat ediyor çünkü