Merhaba kızlar arkadaşımın regli 6 gün geçti ve bebek sahibi olmayı çok istiyorlar ama son 3 gündür pembe kahverengi sarımstrak renklerde az miktarda akıntı geldiğini söylüyor ve yerleşme kanamasından şüpheleniyoruz. Test yapıp negatif çıktığında çok etkilendiği için de test yapmaya korkuyor. Başına böyle bir durum gelip te hamile olan var mı acaba?