Doğduğundan beri aynı acıkınca çığlık çığlığa ağlıyor mama hazırlamam taş çatlasın 2 dakika bile değil ama gece gündüz kendini parçalıyor. 4 aylık rutini bilmesi gerek çok sıkıldım bu ağlamalarından özellikle gece çok kötü oluyorum bunu çözümü var mı 😶