Meral1907 gizemkkonya canım biz daha once birkaç kez gitmiştik ve aşırı memnun kalmıştık doktorumuzdan. Doktorumuzun adı prof. Dr. Mesut Okur. Şu an hâlâ orda calsiyor mu bilmiyorum ama kesinlikle çok çok iyi bir doktor. Tavsiye ederim