Bebeğim 4 aylık ve hiç güldüremiyoruz yapmadığımız şey kalmadı bazen bize bile bakmıyo gözü hep başka yerde 1 ay öncesine kadar agu diyen sürekli kendince konuşan bebek gitti yerine ağzını açmayan bi bebek geldi sanki çok üzülüyorum bu duruma belki normal bir durumdur her bebeğin gelişimi farklı sonuçta sizler neler yapıyorsunuz güldürmek mutlu etmek için