Morusevenanne Merhaba bebeklerinizin kıyafetini ne zamana kadar ayrı yıkadınız? Yani ben artık çok bunalıyorum beyazlar biriktir yıka, bebek kıyafeti biriktir yıka, renklileri ayrı yıka. Kirli sepeti dağ olup gidiyor resmen.
Elizan-Evimizin-Cicegi- Morusevenanne valla ben 10 aylık olana kadar ayrı yıkadım da artık beraber atıyorum kıyafetleri zor oluyor bebeğin kiyafetleri zaten bir makine olmuyor dolana kadarda baya zaman geçiyor o yüzden artık böyle 😁😁😁
Morusevenanne Ates_mami Aalya mrvcr Serife00 AgentMom Audrey_horne Divayorgun kızlar sizi tebrik ediyorum ben aslında bosver artık beraber yıka demenizi beklemiştim ama 1 kişi hariç yazan olmadı 😂 içimi rahatlatıp bırakacaktım ayrı yıkamayı 😂 yine de teşekkürler 🥳
AgentMom Morusevenanne 18 aylığız ayrı yıkıyorum, arada karışıyor mesela tekrar yıkıyorum. Teni hassas kızımın
Aalya Morusevenanne 1.5 yaşında ayrı yıkıyorum hassas ciltli. Yıllarca böyle gidecek gibi . Bana zor gelmıyor makine yıkıyor neticede 💖