Yigitahmedim yok benim normal doğumdu ikinci dogumumdu hiç gitmemistim o hastaneye daha önce direk kadın doğum acilden giriş yaptık ama çalışanlar çok ilgili ilk dogumumu özelde yapmıştım bu nedenle çok çok araştırdım Hastaneyi ama inanın Özelden hiç bir farkı yoktu ozele verdiğim paraya acıdım diyebilirim ben memnun ayrıldım, tabi arada iki üç çürük çıkıyor burnu hava da olanlar mutlaka var ama onlarda sizi etkilemesin hayırlı doğumlar sağlıkla Alın kucağınıza Bebisinizi 🧿❤️