Kızlar 1,5 aylık oldu bebeğim anne sütü veriyordum doymadıgını düsünerek mamaya basladım sütüm kesildi zaten azdı. Bebeğim hep huysuz ve gazlı uyumadığı her dakika ağlıyo mamayı veriyorum kusuyor burnunu aspiratörle cekmeme rağmen hırıltılı nefes alıyor 5 tane gaz damlası denedim fazla fazla veriyorum hep gazı var sık sık kabız oluyor yüzünde minik beyaz uclu sivilceleri oluyor bu cocugun derdi ne bilmiyorum uyanık olduğu her dakika ağlıyo katılacak diye korkuyorum yarın doktora gideceğiz ama cok üzülüyorum