Tugba06 benim bebeğimin inek sütü alerjisi varmış 45günlüktü fark ettiğinde doktor belirtiler de o zaman başlamıştı. Sürekli sesli ıkınıyordu,gürültülü yapıyordu kakasını ve bağırsaklarından sürekli ses geliyordu. Kakası da mukuslu olunca kesin alerji dedi,kan pıhtıları da olabiliyormuş bizde olmadı. Anne sütü+mama gidiyorduk mama içince belirtiler arttığı için inek sütüdür dedi beni de diyete soktu mamayı da değiştirdi bitti diyebilirim şikayetler.